Zaznacz stronę

Posiadasz licencję Veeam, ale Twoje wsparcie techniczne wygasa?

Pamiętaj o przedłużeniu licencji, aby nadal korzystać z możliwości, które dostarcza producent.

Jeśli zakupiłeś licencję do tworzenia backup’u u innego dostawcy, skontaktuj się z nami.

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę, abyś mógł przekonać się że warto współpracować z Senetic, Platinum Partnerem firmy Veeam.

Jak odnowić usługę?

To bardzo proste!

Nie musisz martwić się, że przegapisz termin wygaśnięcia subskrypcji.

Twój opiekun handlowy lub nasz konsultant skontaktuje się z Tobą przed tą datą, oferując atrakcyjną cenę wraz ze wszystkimi szczegółami.

Sprawdź, co zyskujesz z aktywnym wsparciem technicznym!

Alina Królik i Marek Jurek
odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania

Napisz do nas jeśli:

Oczekujesz oferty na odnowienie usługi

Chcesz dowiedzieć się kiedy wygasa Twoje wsparcie techniczne

Masz 2 lub więcej licencji i chcesz uzyskać ofertę dla odnowienia wsparcia wraz z ich konsolidacją

Interesuje Cię przeniesienie do wyższego modelu wsparcia

Potrzebujesz szczegółowych informacji na temat możliwości jakie niesie ze sobą aktywne wsparcie techniczne producenta

Senetic Veeam Platinum Partner

Senetic SA
ul. Kościuszki 227
40-600 Katowice

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub wypełnij formularz.

E-mail: software@senetic.com
Centrala: +48 32 420 93 04